Hi Internet of Horizon Telecom International

ဟုတ်ကဲ့ပါရှင့်။တပ်ဆင်လိုပါက စာရင်းပေးသွင်းရန် ကိုနှိပ်၍စာရင်းပေးသွင်းနိုင်ပါတယ်ရှင်။ထို့နောက်သက်ဆိုင်ရာဌာနဘက်မှ စစ်ဆေးဆောင်ရွက်ပေးပါလိမ့်မယ်ရှင်။

စာရင်းပေးသွင်းရန်

လူကြီးမင်းအနေနဲ့ စက်တပ်ဆင်လိုပါက အမည်၊ဖုန်း၊လိပ်စာအပြည့်အစုံနဲ့ အသုံးပြုလိုတဲ့ Plan တို့ကို  စာရင်းပေးသွင်းရန် ကိုနှိပ်၍ စာရင်းပေးသွင်းနိုင်ပါတယ်ခင်ဗျ။

စာရင်းပေးသွင်းရန်

ဟုတ်ကဲ့ရှင့်။ တပ်ဆင်ပေးဖို့စာရင်းပေးပြီး ၁ပတ် အတွင်းတပ်ဆင်ပေးပါတယ်ရှင်။

DIA Internet တပ်ဆင်လိုပါက ဖော်ပြပါ Link တွင်အသေးစိတ်ဖြည့်စွက်ပြီးစာရင်းပေးသွင်းနိုင်ပါတယ်ရှင်။ သက်ဆိုင်ရာဌာနမှဆက်သွယ်ဆောင်ရွက်ပေးပါလိမ့်မယ်ရှင့်။

စာရင်းပေးသွင်းရန်

Plan ပြောင်းလိုပါက Facebook page  Messenger/  Hotline သို့ အမည်၊ဖုန်း၊User ID နှင့် ပြောင်းလိုတဲ့ Plan တို့ကိုပြောကြားပေးပါရှင်။ သက်ဆိုင်ရာဌာနဘက်မှဆက်သွယ်ဆောင်ရွက်ပေးပါလိမ့်မယ်ရှင်။

User Name / Ph နံပါတ်ပြောင်းလိုပါက Facebook Page Messenger / Hotline သို့ အမည်၊ဖုန်း၊ User ID တို့နှင့်ပြောင်းလိုတဲ့ User name အသစ်၊ Ph နံပါတ်အသစ်တို့ကိုပြောကြားပေးပါခင်ဗျ။

Relocation ပြုလုပ်လိုပါက Facebook Page Messenger /Hotline သို့ အမည်၊ဖုန်း၊User ID နှင့် Relocation လိပ်စာတို့ကိုပေးပို့ပေးပါရှင်။ သက်ဆိုင်ရာဌာနမှဆက်သွယ်ဆောင်ရွက်ပေးပါလိမ့်မယ်ရှင်။

အပြင်သွားရင်းအသုံးပြုလိုတယ်လိုရင်တော့ ခဲခြစ်ကတ်များရှိပါတယ်ရှင်။ လှိုင်၊စမ်းချောင်း၊ကမာရွတ်နဲ့ ဒဂုံမြို့နယ်တို့မှာအသုံးပြုနိုင်ပါတယ်ရှင့်။

ဟုတ်ကဲ့ data ကတော့ unlimited ပါရှင့်။

လူဉီးရေနဲ့တော့ ကန့်သတ်မထားပါဘူးရှင့်။ လူကြီးမင်းတို့အသုံးပြုပေါ်မူတည်ပြီးတော့ရွေးချယ်အသုံးပြုလို့ရပါတယ်ရှင်။

ဟုတ်ကဲ့ ၄ လမြောက်ကျရင်တော့ ပုံမှန်တစ်လချင်းစီပေးသွင်းလို့ရပါတယ်ရှင်။

ပထမဦးဆုံး လအတွက်ဘေလ်ကိုတော့ လာရောက်ကောက်ခံပေးပါတယ်ရှင်။

လိုင်းပိတ်လိုပါက Facebook page  Messenger/ Hotline သို့ အမည်၊ဖုန်း၊User ID နှင့် လိုင်းပိတ်ထားမဲ့အချိန်တို့ကိုပြောကြားပေးပါရှင်။ သက်ဆိုင်ရာဌာနဘက်မှဆက်သွယ်ဆောင်ရွက်ပေးပါလိမ့်မယ်ရှင်။

လိုင်းပိတ်လိုပါက Facebook page  Messenger/Hotline သို့ အမည်၊ဖုန်း၊User ID နှင့် လိုင်းပိတ်ထားမဲ့အချိန်တို့ကိုပြောကြားပေးပါရှင်။ သက်ဆိုင်ရာဌာနဘက်မှဆက်သွယ်ဆောင်ရွက်ပေးပါလိမ့်မယ်ရှင်။

ဟုတ်ကဲ့ရှင့်။ ၆လစာပေးသွင်းပါက ၁လအခမဲ့၊ ၁နှစ်စာပေးသွင်းပါက ၂လအခမဲ့ရရှိနိုင်ပါတယ်ရှင်။

Bill Invoice မရသေးပါက Facebook Page Messenger/Hotline သို့ အမည်၊ဖုန်း နှင့် User ID အားပေးပို့ပေးပါရှင်။ သက်ဆိုင်ရာဌာနမှပေးပို့ပေးပါလိမ့်မယ်ရှင်။

ဒဏ်ကြေးတော့မရှိပါဘူးရှင့်။ သတ်မှတ်ထားတဲ့ ရက်ကျော်သွားရင်တော့ လိုင်းပျက်တောက်တာမျိုးရှိနိုင်ပါတယ်ရှင်။

လစဉ်ကြေးပေးဆောင်ပေးပြီး ပြေစာနှင့်  User IDကို Facebook Page messenger/Hotline သို့ပေးပို့ပေးပါရှင်။ သက်ဆိုင်ရာဌာနမှစစ်ဆေးပြီးလိုင်းဖွင့်ပေးပါလိမ့်မယ်ရှင်။

ဘေလ်ဝင်ပြီး ၂၄နာရီ အတွင်းတော့ လိုင်းလေး ပြန်ပွင့်ပါတယ်ရှင်။

မီးနီလင်းနေပါကစက်ကို ၁၅မိနစ်ပိတ်ပြီးပြန်လည်အသုံးပြုကြည့်ပေးပါရှင်။ မရရှိသေးပါက Facebook Page Messenger/Hotline တွင် အမည်၊ဖုန်း၊User ID တို့ကိုပြောကြားပြီးComplain တင်နိုင်ပါတယ်ရှင်။ Complain form မှလည်းတိုက်ရိုက် Complain တင်နိုင်ပါတယ်ရှင်။

 

Complain တင်ရန်

စက်ကို ၁၅မိနစ်ပိတ်ပြီးပြန်လည်အသုံးပြုကြည့်ပေးပါရှင်။ မရရှိသေးပါက Facebook Page Messenger တွင် အမည်၊ဖုန်း၊User ID တို့ကိုပြောကြားပြီးComplain တင်နိုင်ပါတယ်ရှင်။ Complain form မှလည်းတိုက်ရိုက် Complain တင်နိုင်ပါတယ်ရှင်။

Complain တင်ရန်